Første til fjerde trinn arrangerte friidrettsdag på skolen mens mellomtrinnet var på Rosendalsbanen sammen med mellomtrinn fra alle de andre skolene i Gran.  På begge plasser kunne vi se sportslig glede og samhold.

Løp, hoppet og kastet ball

På småskolen, der de yngste elevene holdt til, var det 60 meter-løp som fikk pulsen til å stige. Lærerne heiet entusiastisk på elevene som sprintet mot målstreken, og smilene var bredere enn noensinne. I tillegg til løpingen var det også kast med både stor og liten ball. Høyde- og lengdehopp var også på programmet, og de unge utøverne imponerte med sine sprang og landinger.

På Rosendalsbanen, var mellomtrinnet i full gang med de samme øvelsene. Her var det også om å gjøre sitt beste, selv om noen også knivet litt mot medelever de kjente fra andre skoler. Samtidig bar dagen preg av fellesskap og støtte fra medelever og lærere.

Mange løp 600 meter

To elever fra Sanne skole løper 60m

Det var morsomt at så mange elever på mellomtrinnet hadde meldt seg på 600 meter-løpet. Disse elevene ble heiet fram på den lange distansen.

Alle dagens deltakere har fått ros for god innsats og entusiasme.